crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Min ängel<3

Kategori:

Min älskade ängel var bäst idag<3 hon var såå sjuuukt fin<3 hon gick i ett super fint tempo och jag hade kontrollen!<3 ofta blir hon ju stark och bara skenar iväg, men idag kändes det verkligen som att vi sammarbeta och inte var för sig! Så riktigt nöjd<3 När man får henne så fin och inte så stark så är hon sjukt fin att hoppa med!<3 Man får bara känna sig lungn, och inte dra för mycket utan bara krama i tygeln och luta sig tillbaka och styra så gör hon resten<3 Drar man för hårt i tyglarna så blir hon bara starkare och starkare, kramar man för lite händer ingenting så man måste var där mitt emellan! Kände verkligen idag att jag hade så mycket kontroll som man kan ha på Rizzla!<3 (hon tycker själv att man inte ska få ha så mycket kontroll över henne)!<3 min bästa ängel<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: