crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

!!

Kategori: Allmänt

JAG blir så jäkla arg när jag läste på Nellie Berntssons blogg hennes sista tävling med Bellman!!!!
Bellman är inte frisk i huvudet?? Det är DOMMAREN SOM INTE ÄR FRISK I HUVUDET!!! Hon pratade med en av sveriges största bloggare och en av sveriges bästa B-ponnyer!! 
Bellman är HELT FRISK I HUVUDET!!! PIGG, MEN INTE ELAK!! 
 
Hur skulle han kunna vara så här duktig ifall han inte fungerade??? JÄDRA DOMMARE!!!
 
Hittar inte ord för jag är så ARG och ledsen för Nellies skull!
Grät mig genom lektionerna till lunch idag alla tittade på mig som om jag inte var mänsklig jag skrev Bellman och Nellie med mitt kludd!!
 
 
 
PUNKT har inga fler ord är för arg!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: