crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Ledsen!

Kategori: Allmänt

Förlåt för min dåliga update men det beror på att jag inte här så mycket att skriva om!!:(
Jag ska försöka hålla det igång men nu när jag inte rider, sköter eller ha skolan att snacka om så finns det inte så mycket men imon(tisdag) så ska jag börja rida i en HELt ny ridgrupp(spänande), ska träffa min älskade sköthäst och kanske några ridkompisar vem vet;) 
 
 
Mycket slapp imon asså trött men ska kolla runt på alla era fina och intressanta bloggar som står uppskrivna här brevid!<3 Så det är verkligen bli jätte kul!<3 
 
En liten sak vad vill ni ha? Vad vill ni att jag skriver om? Vad vill ni ha mer om? 
 
Jag vet min designe är URUSEL men ska försöka fixa den till något roligt!<33 Men det är inte så lätt då jag inte vet hur man ska göra, så vet ni så är ni jätte gärna välkommna att skriva till mig [email protected]
det får ni såklart iallafall!!<33;)
 
SÖT DRESS!<333 ÄLSKA!!<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: