crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Nellie Berntsson och Bellman Berntsson!!<33

Kategori: Allmänt

Här kommer dom på  bild!! Jag läste på hennes blogg hur mycket Bellman betyder för henne!!<33 
Blev rörd när jag såg bilderna och dom videor som hon lagt upp!!<333 Hur mycket har inte dom gott igenom! 
Både skratt, tårar, haters, lovers!!<333 
 
Man ser hur lyckliga båda är!!<333 Som nellie skriver "skulle aldrig vara där jag är nu om jag inte hade Bellman"!!!<333 Hur söta är det inte??!!<33 En sak vet jag att när Nellie lämnar ifrån sig Bellman så kommer nog hans nya äger ta hand om honom riktigt bra!!<333 Nellie du kanske inte ser detta men det kanske blir sista tävlingen på Bellman snart men det är inte sista gången du träffar Bellman!!! Vem vet du kanske får rida honom någon gång efter du lämnat honom tills hans ny ägare!!<3333 Jag tror att Bellman kommer sakna dig lika mycket om du kommer sakna han!!<333
 
Lyckligaste Nellie och Bellman!!<33
Bellman kommer aldrig glömma dig Nellie, aldrig!!<333

Kommentarer

  • NellieB säger:

    Han e underbar och du med. Tack för ditt fina inlägg :)

    2012-08-16 | 21:59:17
    Bloggadress: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här: