crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Gå din egen väg!!

Kategori: Allmänt

Ja, gå din egen väg!! Allt det här med tjej och killsporter förstår jag mig inte riktigt på! Asså en tjej kan väll börja boxas ifall hon tycker om det!! INGEN ska skratta eller tycka vilken tönt!! Vem vet den här tjejen kanske är super duktig!! Har hört flera gånger typ "Haha du rider" säger någon killen till en kille som rider!! Det finns killar/tjejer som ALDRIG vågat göra det dom älskar mest av allt! Det borde vara så att visst en tjej börjar boxas vad kul liksom! ALLA ska kunna göra det dom ÄLSKAR!! Spelar en tjej hokey och en kille spela block flöjt!! VI måste lära oss att respektera att det finns killar/tjejer som på fridtiden gör kanske tjej/kill saker som många tycker att det är helt Crazy!! Men det FINNS INGA tjej och kill grejer!! Det finns personer som slutat eller aldrig börjat för dom är rädda att bli ut skrattde eller för dom har blivit ut skrattade eller utpekade!! ASSÅ jag tycker INTE att det okej!! ALLA borde få göra det dom älskar!! Börjar du kille eller tjej på en aktivitet eller slutar för att du blivit utskrattad? I så fall ignorera och stå upp för det du älskar att göra på fridtiden!! Måste du sääg så här!! "Okej, du tycker jag är en tönt?! Visst det får du tycka!! Men jag tycker om detta och du ska inte få hindra mig från att göra det jag älskar mest i världen!!" Alltså det här säger jag och jag tycker det är otroligt viktigt att alla ska få göra det dom älskar!! Alltså det är inte talangen som gör oss till den personen vi är det är valen vi gör!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: