crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Frågor+svar

Kategori: Allmänt

Jenny:
Hejj , jag älskar din blogg JÄTTE mycket! Hoppas du fattar det? Jag är nog ditt största fan på bloggen.. Tror nog det. Jag säger några fråger. 1) Vad heter din / dina bästavän(er) 2) säg vilka bloggar du följer och rekomenderar! 3)Har du någon sköt häst eller liknande? Ja det var några fråger..LOVE YOUUU<33 //Jenny
1.Rebecka och Lydia
2.Jag följer Nellie Berntsson, paow, kissie, bloggarnbeccaslife.blogg.se aa typ dom tror jag:) Nellie och Bloggarnbecca rekomenderar jag helt KLART! 
3. Joo jag har en sköt häst( Rizzla
)


Amanda:
1.Vilka är dina tre fawo tjejer i din klass? HELT omöjlig att svara på!! Alla är sjuukt snällaa
2.Vilka är dina tre fawo kilar i din klass? också HELT omöjligt att svara på alla är som sakt sjuukt snälla!!


Matilda:
Vad är din fawo butik? Åhh svårt, Lager 157, Gina, rut.mf, monky aa typ dom:D


Bella:
Har du syskon? Japp det har jag 4 stycken två systrar och två bröder:D

(bild tagen av mig i New York)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: