crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Lovely!!<333

Kategori: Allmänt

ÄLSKAR min sköthäst Rizzla!!<33 Hur söt är hon inte? Hon är sjuuuukt söt!<333  Hon kanske inte kan prata men hon lyssnar ch förstår, hon bryr sig!!<33 Har hon bråkat och varit jobbig under en lektion så säger hon fölåt!!<33 då hon ser på en med snälla-förlåt-mig-blicken, hon buffar en på magen och är ORLAGBAR!!!<33 Du ger mig hopp och glädje!!<333 Du får mig att skratta och vara lycklig!!<333 
 
Din galopp är helt FANTASTISK!!<33 
Hela DU är FANTASTISK!!!<3333
 
Du är ALLTID vid min sida och jag är ALLTID vid din sida!!<3 Vi stöttar varandra, ger varandra hopp och glädje!!<33
ÄLSKAR dig över HELA mitt HJÄRTA!!!<333
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: