crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Pray Justin Bieber!<33

Kategori: Allmänt

Blir aldeles rörd av videon!! Att bara se hur svårt dom har det! Sen tänka hur bra vi har det! Dom behöver mat, rent vatten, sjukvår, kläder, utbildning och hem! Känner just nu att jag skulle vilja ge bort alla mina pengar under dom åren jag sparat till dom som behöver dom och inte för att man ska köpa någon/något snyggt klädes plagg eller någon cool pryl! 
 
Jag har själv sett det här i kenya och dom behöver verkligen pengarna för allt jag räknade upp! Dom behöver pengar mycket mer än vad vi behöver! Man kanske inte ser det i videon att en sak som dom som är fattiga och sjuka är dom kan älska!<33 Varje gång jag varit i den här byn i Kenya så blev man så glad för att dom är så hilma glada och tacksamma för det lilla dom har!<33 Dom här på bilden har iallafall en skola och rent vatten och vissa har skoluniform!<3 Min skola som jag går på har sammlat ihop pengar till att bygga denna skola!

Kommentarer

  • Thelma säger:

    Snygg blogg!
    Vill du bli veckans blogg inför många läsare? Lämna en "Jag är med" Kommentar på min blogg! http://thelmisensliv.blogg.se

    Vill du ha extra stor chans att vinna följ mig på bloglovin (om du inte redan gör det, det kan vara nån som följer mig....) eller så kan du motivera varför du ska vinna! Du får gärna göra båda två om du vill!

    Kraam <3 <3

    2012-06-30 | 23:53:08
    Bloggadress: http://thelmisensliv.blogg.se

Kommentera inlägget här: