crazyjojo.blogg.se

Skriver om allt och inget!! Allt Crazy och allt som man kan skriva om antar jag!

Glad:)

Kategori: Allmänt

Är glad idag:D
Känns som jag fått otroligt mycket gjort skolan, varit hos mormor och morfar<3, ridit, matteläxa men ändå 
har jag tid nu:D Så det har vart ett sjuukt bra flyt på denna dan<3
Sry för att jag inte hann göra ett inlägg i morse men har otroligt lite tid på mig på morgonen:/ 
Men ska försöka så mycket jag kan! Lovar<3 
 
Rent allmänt så jag det super bra att rida, red Nätto kändes som vi kom iallafall ganska mycket överäns! Han kändes vara ganska pigg för att vara Nätto som brukar vara seg!:) Så ett stort PLUS:D  Var markarbete räknade galoppsprång mellan tre upphöjda bommar!:) Kul var det:D 
 
Veckan ser ut så här:
 
Måndag: Redan varit
 
Tisdag: Är snart över
 
Onsdag: Skola som vanligt sen hem till bästa mormor och morfar<3, sen stalet sköta bästa Rizzla min ängel<3, rida senare dressyr tror jag på Brilliant skulle jag tro:)
 
Torsdag: Skola först sen upp på stan äta med bästa Becka och Lydi och sedan dansa:) 
 
Fredag: Skola, sedan bilen och till stockholm träffa brosan som har flyttat<3:D
 
Lördag: Hjälpa brosan inreda, måla allt sånt med mamma<3:)
 
Söndag: Hjälpa brosan och sedan hem igen:)
 
  Nätto
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: